Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Prövningar...

Kategori: Det dagliga livet

2013 var nog på många sätt det värsta året i mitt liv, men jag kämpade på och jobbade med mig själv och började se ljust på framtiden och känna livsglädje igen. Min plan var att 2014 skulle bli mitt år, året då allt vände till det bättre, men istället verkar jag ständigt nå nya bottennoteringar..:( 

Är jag en så hemsk människa att jag inte förtjänar att vara frisk och lycklig?

Nåväl, jag bryter ihop och kommer igen, som vanligt. Jag kämpar på, och med all livsvisdom jag samlar på mig så kommer jag att vara klok som en bok och stark som urberget innan 2014 är till ända!



Är sååå glad över mina underbara små pälsklingar; de känner precis hur jag mår och kommer med en massa tröst och kärlek! 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Du är definitivt ingen dålig människa och du förtjänar att må bra och vara lycklig! Det här är en jobbig period och även om det inte känns så just nu så kommer det bli bättre. Många kramar!

    Svar: Tack finaste du! Jag vet ju att jag till slut kommer stärkt även ur detta, men det är tungt just nu; sorgen över det liv som aldrig kommer att bli..:( Kram <3
    Maritha

    2014-03-07 | 15:33:43
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: