Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v.12

Kategori: Projekt livsstil

Veckans viktnedgång: 2,1 kg!
Total viktnedgång: 19,6 kg.

Målvikt är här den vikt jag behöver nå inför ryggop, sedan kommer den att minskas ytterligare.

Promenad: 28 km / 6 dagar / 245 min.
Rehabbadet träningsprogram: 45 min.
Simning: 1000 m / 60 min.

Är nöjd med veckan som gått; har vänt de tunga tankarna till en konstruktiv kraft och fått till både kost och motion riktigt bra! :)

 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Jag har sagt det förut och säger det igen: du är grym! Är det någon som klarar att vända dåligt till bra så är det du.

    Svar: Tack, vad snäll du är! :)
    Försöker att använda den negativa energin till något konstruktivt och positivt!
    Maritha

    2014-03-21 | 18:22:38

Kommentera inlägget här: