Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nattlig promenad

Kategori: Det dagliga livet

Efter att ha skrivit större delen av dagen var det oerhört skönt att skicka in hemtentan kl: 23:30, nu är det bara att hoppas på goda resultat!

Alla tre katterna var ute i drygt fem timmar ikväll/natt, men när både Maja och Zlatan kom in medan Teal'c fortfarande var spårlöst borta så blev jag orolig och gick ut och letade. Jag hittade honom inte, så jag passade på att ta en nattlig promenad i hopp om att han skulle stå och jama på trappan när jag kom hem.


Det gjorde han dessvärre inte, men jag såg heller ingen överkörd katt på min promenad...

Det är väl löjligt att vara så mån om katter som numera får gå ute, men de är ju mina hjärtegryn och gullebullar; ja mina bebisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: