Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hattstugan, biblioteket och kvällspromenad

Kategori: Träning

Det blev till sist några oroliga timmars sömn, innan jag följde med farbror Göran till Hattstugan, där de hade öppet hus efter att ha målat om och piffat upp. Hattstugan är en daglig verksamhet för personer med psykisk ohälsa, och är väldigt uppskattat och trevligt.



Hattstugans "husband" hade en improviserad konsert, vilket var väldigt trevligt; de var verkligen superduktiga!

Efter Hattstugan blev det ett besök på biblioteket, och jag kom åter hem med en hög spännande böcker! :)

När jag ändå var i sta'n så passade jag på att åka upp till Mösseberg och ta dagens andra promenad.

Det var kallt och blåsigt, men regnade inte så mycket. Detta väder passar mig perfekt; det blåser ur hjärnan och kyler ner så att jag blir lagom bedövad en stund efteråt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: