Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Danstävling dag 2/2

Kategori: Det dagliga livet

Även denna dag ringde klockan tidigt, för färd till före detta hemstaden och danstävling i Arena Skövde. Idag arrangerade Candanza dansförening en så kallad R-tävling i lindy hop, boogie woogie, rock 'n' roll, dubbelbugg och bugg. Denna tävling var betydligt mindre än gårdagens GP-tävling, så det var inte lika mycket folk och tempot var lugnare.

Dagens arbetsplats var i entrén; alltid trevligt att träffa och småprata med en massa folk, men lite konstigt att nästan inte kunna se någon dans... Jag fick i alla fall se nästan alla finaler, så jag är nöjd! :)

Blomsterlandet hade sponsrat med denna underbart vackra och lite annorlunda blombukett.






Även som entrevolontär blev vardagsmotionen riktigt bra! :)

Extra roligt att få höra en massa positiv feed-back på det jag gjort; härligt att kunnat förena nöje med nytta, så att jag inte bara sprang i vägen..;)

Sammanfattningsvis så har det varit en riktig toppenhelg, och jag har fått en enorm (och välbehövlig) energi- och glädjeboost! Att jag dessutom haft äran att få träffa och lära känna en massa nya härliga människor är bonus och grädde på moset! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: