Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Danstävling dag 1/2

Kategori: Nöjen

Det har varit en lång men fantastiskt rolig dag i Arena Skövde, när Candanza dansförening hade den första av årets tre GP-tävlingar i bugg, dubbelbugg, boogie-woogie och lindy hop!

Kafeterian; min arbetsplats för dagen! :)
- Redo för en anstormning av kunder!

Dansgolvet testas.








Det blir mycket vardagsmotion under en danstävling, även om en inte dansar själv utan "bara" volonterar i cafeterian!

Hade ändå planerat att ta en promenad när jag kom hem, men mina värkande fötter protesterar bestämt mot detta. Bäst att lyssna på dem; det är ju en tävlingsdag imorgon också!

Hjärtligt tack för idag till mina härliga cafekompisar; jag hade verkligen en riktig toppendag och ser fram emot en minst lika bra morgondag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: