Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dagens promenad

Kategori: Hobbyfotograf

Även idag blåser det ordentligt, har hört att det kallas "stormen Carl", men regnet slapp jag i alla fall på dagens promenad.
 
I eftermiddag åkte jag upp till berg nummer två i grannskapet; Ålleberg, för dagens promenad.
 
Jag hade trott att denna tur var längre än så...
 
Naturen matchar mitt inre; dött och ogästvänligt...
 


Somliga träd växer på sitt eget vis...
 
Ytterligare ett annorlunda träd; från stammen till vänster växer faktiskt helt nya träd upp!
 

Milsvid utsikt från "Ållebergs änne"!
Här någonstans ligger min lilla stuga..:)
 



Det är branta kanter utmed stigen...



Några blåsippor har vågat sig fram...
 
... Men på andra ställen låg det märkligt nog snö!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: