Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 23

Kategori: Det dagliga livet

Veckans viktnedgång: - 1,8 kg.
Total viktnedgång: 27,5 kg.



Powerwalk/stavgång: 39,5 km / 6 dagar/ 465 min.
Squats: 235 st / 4 dagar.

- och där släppte förra veckans platå, det var ju fantastiskt skönt! 😅👍

Har av olika anledningar inte blivit så mycket träning som önskat denna vecka; har haft slutlig inlämning av examensarbetet och det har dessutom varit studentfirande. Med detta i beaktande tycker jag ändå att jag har fått till det fullt OK och godkänt; ibland måste en helt enkelt prioritera annat! Har även påbörjat en 30 dagars squatchallenge, och än så länge går det över all förväntan; gjorde 70 st på raken igår kväll utan alltför stor ansträngning! De första dagarna hade jag en grym träningsvärk, men det känns som att den faktiskt börjar ge med sig lite grand.

Maten tycker jag har fungerat hyfsat; även om det har blivit en del skräpmat så har det blivit i godkända mängder, och inte gått över i något överdrivet frosseri!


Kloka ord på mjölkpaketen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: