Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Läkarbesök

Kategori: Träning

Återbesöket hos min läkare gick ju bra; han tyckte att jag är som en helt annan person och att jag har gjort ett fantastiskt jobb! 

Detta kombinerat med att en före detta kollega som jag inte träffat på ett år knappt kände igen mig när vi träffades för ett par dagar sedan samt en kommentar från en av mina followers på Instagram om att jag "alltid ser så hälsosam och pigg ut" ger en "ganska" amazing känsla, och definitivt ökad motivation att fortsätta på samma spår! 

Läkaren tyckte dock att mitt personliga viktmål är en smula ambitiöst, och att jag troligtvis inte kommer att kunna nå det förrän efter att jag opererat ryggen. Vi får väl se; än så länge så går det ju bra... 💪💪👊

#nöjd 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: