Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intensiv och intressant dag följd av en härlig kväll!

Kategori: Projekt livsstil

Efter en mycket intensiv och intressant dag på jobbet kände jag mig lagom mosig i huvudet, och såg verkligen emot en powerwalk i det härliga vädret!

När jag kom ut från jobbet ringde lillebror; några kvigor var åter på rymmen!

Dagens träningskompisar; resterande kvigor var mig gärna behjälpliga med att leta efter deras försvunna kamrater! 

Det är väl detta som kallas terrängträning? -Helt underbar miljö för ett träningspass!



När de försvunna kvigorna lokaliserats tog jag en kort hundpromenad med Molly...

... Innan det var dags för dagens tredje powerwalk; en tur med lilla bästisen i barnvagnen! 👌




Mötesplats...


En hel underbar kväll!

Ikväll hade jag ytterligare lite närmare kontakt med Teal'c; vi närmade oss varandra så mycket att vi till slut bara var ett par meter ifrån varandra, och han pratade med mig (den katten tror ju att han kan prata människospråk)! Maja gick hela tiden mellan oss, lilla gumman! 💞

Nu har jag väldigt ont i ryggen, efter denna hektiska dag, men det går ändå inte att jämföra med hur jag hade det för ett år sedan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: