Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Viktkurva och bodyscan

Kategori: Projekt livsstil


Idag var den magiska dagen då jag uppnådde mitt stora viktmål; idag skulle jag kunna anmäla mig för ryggoperationen, och därmed få den gjord inom tre månader! Av olika anledningar väljer jag dock att vänta, preliminärt till i början av nästa år.

Istället flyttas målet fram ytterligare! Detta tycker både min läkare och dietist är en aning föööör optimistiskt, men vi får väl se..;) 💪👍👊


12 månaders viktkurva - bra lutning på den! 👍😃

Idag fick jag resultatet av gårdagens bodyscan, vilket som väntat inte var på topp precis, men jag blev ändå positivt överraskad; hade en hyfsat hög muskel% även om fett% fortfarande är alldeles för hög - dock inte så illa som befarat, och det har ju varit sååååå mycket högre! Som väntat ligger jag väldigt långt under min basalförbränning och skulle behöva äta mycket mer, och förvånansvärt nog även dricka myyyyycket mer - jag som tycker att jag dricker så bra!

Ska bli väldigt spännande att se vad som hänt med dessa siffror om 4 veckor - är supertaggad! 👍💪💪👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: