Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Underbara onsdagskväll!

Kategori: Träning


Det var en heeeelt underbar kväll för en powerwalk med stavarna! Jag känner dock ett trängande behov av att komma i säng i hyfsad tid ikväll (har en förmåga att dröna runt till fram emot 24 innan jag ens kommer på att jag borde lägga mig), så det fick bli en kort runda ikväll.

Det där med hastigheten är lustigt; ikväll tyckte jag inte alls att jag gick särskilt fort men var ändå uppe och nosade på hastighetsrekordet, och andra dagar när jag verkligen tänker på att knata på för kung och fosterland kan jag knappt komma upp i runt 120 steg/minut! Det är väl dagsformen som avgör hur det känns antar jag, men det är lite underligt... Bäst är således att knata på i den rakt som känns bra, utan att ströva efter nya rekord!






Men först ska jag gå ut och leta efter mina två pojkar; for your information har jag nu sedan en dryg vecka tillbaks två utekatter, och det är bara lilla Maja som håller sig på hemmaplan..:/

Ja just det! Jag har ju glömt att berätta att jag fyndade trädgårdsmöbler i helgen, utan att ens behöva lämna hemmet! 👍 De förra hyresgästerna hade kvar en del möbler i maskinhallen (de arbetar bland annat med att renovera möbler), och erbjöd mig att köpa en grupp till reducerat pris. De hade inte alls använt den, så den är i fint skick och av gedigen kvalitet så det tvekade jag inte på! 👌😃

Kommentarer


Kommentera inlägget här: