Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

TBT

Kategori: Eftertanke

Det är ju torsdag, så jag tar väl en tripp längs memory lane...


Det är ganska exakt ett år, och en hel livstid mellan de här två bilderna. Lite har allt hänt, såväl på utsidan som på insidan! Jag anser mig numera frisk från tre (!) kroniska sjukdomar och min trasiga rygg är såååå mycket bättre att jag själv valt att skjuta upp den planerade steloperationen till en tidpunkt som passar mig bättre, istället för att göra den så snart som möjligt - helst igår, som jag kände för ett år sedan. Jag är dessutom såååå mycket piggare och gladare, och känner dessutom hur självkänslan och självförtroendet växer för var dag som går (till en följd av hårt arbete; det sker inte av sig självt, det heller)!

Det är verkligen en fantastisk resa jag är ute på, och än har den just bara börjat!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: