Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

På rymmen...

Kategori: Husdjuren


Ikväll kom en av mina rymlingar åter på besök, han är här och hälsar nästan varje kväll nu, och det känns jätteskönt!

Fick hjärtat i halsgropen när jag gick runt och lockade efter dem tidigare ikväll och fick se ett djur som kan vara en katt flyta i slambrunnen! Efter mycket inspekterande från alla möjliga vinklar kom jag fram till att den nog är för tjock och stor för att vara någon av mina katter, med reservation för att de kan svälla upp när de drunknar. Den verkade dock inte vara helsvart (men det är svårt att se, eftersom den är täckt av slam), men jag kom ändå fram till att om det skulle vara någon av mina katter så var det mest troligt Teal'c, att döma av såväl färg som storlek. Därför kändes det extra skönt att Teal'c kom förbi och hälsade just idag! Jag känner dock fortfarande oron över att det ändå ska vara Zlatan; hoppas innerligt att han kommer hem imorgon!

Den där jäkla slambrunnen, jag har varit rädd för den ända sedan jag flyttade hit!!!😱😰😡

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: