Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Måndagsfys

Kategori: Hobbyfotograf


Efter eftermiddagens åskoväder var det trots den höga luftfuktigheten extra skönt att komma ut på en powerwalk med stavarna! 👍🏃🏃

Snaaaart vågar jag mig nog på att jogga lite försiktigt; de sista 2,5 kilometrarna joggade jag mer än gick med stavarna och det kändes faktiskt riktigt bra! Jag är inte helt övertygad om att det kommer att fungera, med tanke på min trasig rygg och den kota som glider omkring och drar med sig nervrötterna, men om det inte fungerar att jogga så är jag lika nöjd och stolt över mina powerwalks!




En gammal vägskylt utmed Sveriges äldsta väg.


När Ålleberg är insvept i dimma sägs det att Ållebergs ryttare samlas...


Jag har allt en helt fantastisk vardagspromenadrunda här hemma! 👌


Over and out, tack och god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: