Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intervallträning

Kategori: Hobbyfotograf


Vad passar bättre en så här underbar dag, efter att ha stämplat ut för två veckors semester, än att köra lite mer intervaller?! 👍😅😅👊

Det gick lika bra idag som igår, fast MIT slutet fick jag lite känningar av min gamla beachvolleybollskada (hur underbart känns det inte att säga det?!).

Vågade till och med känna lite på utegymmet idag!

Tappar redan de nya tränngsbyxorna jag köpte för några veckor sedan (som då var för små!), så det fick bli en snabb shoppingtur också! Ett par vanliga löpartights och ett par kompressionstights blev det- i storlek M! Kunde ju dessutom inte motstå den fiiiiina shakern, med utrymme för både kosttillskott och måltidsersättning/proteinpulver!

De säger att en kan vara ute utan att utöva någon form av fysisk aktivitet - får väl testa det då! Insåg att jag skulle behöva köpa en ny bikini - tror inte att den pallar för ett bad, men ligga stilla i solen går bra - jag trodde knappt att en kunde tappa ett par bikinibyxor, men det gick visst alldeles utmärkt! 😜☀️👙



Kommentarer


Kommentera inlägget här: