Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Borås djurpark

Kategori: Det dagliga livet


Idag blev det en tur till Borps djurpark med finaste familjen. Av ren impuls fick jag för mig att prova en klänning som jag köpte för 4-5 år sedan med syfte att krympa i, men sedan inte ens har vågat tänka på att prova...

Den satt som synes numera rymligt och luftigt! Superskönt en varm dag som denna, och dessutom härligt färgglad! 👍😃





Söööta lilla apungen, i full fart mot sin mamma! 💞





God lunchbuffé med utsikt över savannen! 👌



Giraffer är så himla söta, på något vis!





Tänk att jag vågade gå en hel dag i klänning med spagettiaxelband, och inte ens kände mig obekväm! Det är bra att utmana sina bekvämlighetszooner; det får en att växa som människa! 👍👊





Vilken tur att de har så härliga varningsskyltar inne hos tigrarna! 👍


Kommentarer


Kommentera inlägget här: