Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ruskväder

Kategori: Det dagliga livet

Idag har jag dansat ut granen här hemma, lika bra att passa på innan den börjar drösa av barr!


Det ser allt lite tomt ut, där i hörnet...

Mer barr än så här har den inte fällt, totalt; jag är riktigt imponerad - gammelmorbror Arne kan verkligen det där med granar!

Pitstop ett, men nu har jag burit ner den till kompost- brännbara högen! 

Passade även på att bära in de sista pelletssäckarna, när jag ändå var ute i ovädret; det är skönt att få in dem, ifall det kommer mer snö inatt!

Så fick jag dagens motion också!
Har annars åter varit väldigt trött igen, känns riktigt bra att jag har besök hos både dietisten och läkaren imorgon, kanske dags att ta lite nya prover igen (det var ju ett år sedan sist, och då fortsatte sänkan att stiga och blodvärdet att gå ner...)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: