Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

A trip down memory lane...

Kategori: Träning

Ibland är det nyttigt och motiverande att tänka tillbaks på vart en startade sin resa, och inte bara stirra sig blind på sitt mål...

1,5 år, 44 kg och ett helt liv emellan dessa båda bilder!

Till vänster hade jag gått ner ungefär 10 kg inför min älskade brorsdotters dop, i slutet av oktober förra året. På bilden till höger har jag gått ner ytterligare 34 kg, och mår bättre än på mycket länge - kanske någonsin!

Brorsdottern närmar sig 1,5 år, och har en faster som kan busa, leka och mysa nästan obehindrat! 👍😄💞

Jag har fortfarande en bra bit kvar till mitt mål, men tillåter mig att stanna upp och njuta en stund längs vägen. Förhållandena inför stundande stor ryggoperation i början av nästa år kommer att vara optimala, och jag har anmält mig till Vårruset i Örebro i slutet av maj, med tidtagning, så jag har en bra morot inför min rehabträning! Vill du hänga på mig och springa/lunka/gå för Körbaraköörändainikaklet så är det bara att hojta till! 😄👍🏃🏃

Kommentarer


Kommentera inlägget här: