Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Throwbackthursday

Kategori: Eftertanke

 Jag trodde inte att jag hade några helkroppsbilder från min "storhetstid" - av förståeliga skäl ville jag helst inte vara med på bild då... Bilderna längst upp i mitten är tagna i augusti 2012, jag tror att jag gick upp ytterligare ca 10-15 kg efter det och fram till augusti 2013, då de vänstra ansiktsbilderna är tagna, då jag vägde som absolut mest.

Jag har uppenbarligen fortfarande en låååång väg kvar, men jag har ändå kommit en bra bit på vägen. Jag kan numera göra allt jag vill, och nog så viktigt: jag VÅGAR göra allt jag vill, och låter inte längre rädslor hindra mig! Jag struntar i vad gemene hen tycker att en/jag "borde" göra och jag låter inte längre rädslan att se eller verka dum få mig att avstå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: