Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Söndagsfys

Kategori: Hobbyfotograf

Familjen är ju inte så förtjusta i att jag är ute och traskar i åskoväder, så idag var jag lydig och väntade tills det gått förbi (även om det ryckte i benen! 😜).

Temperaturen var ju riktigt behaglig, men en luftfuktighet på 84% kändes, kan jag tala om...

Baaaam! ✌️💪💪👊😅
Det blev en riktigt bra runda, och jag körde intervaller ca 10km, följt av powerwalk resten!

Hög på adrenalin, endorfinerna och livet! ✌️



Här syns det riktigt hur hög luftfuktigheten är; det ser nästan ut som om det regnar!

Jag var ju ute i några timmar, så solen hann gå ner under tiden!



Såååå gött att fylla på med iskallt, friskt källvatten när det medhavda tagit slut! 👌


Kommentarer


Kommentera inlägget här: