Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v.33

Kategori: Projekt livsstil

Veckans viktnedgång: + 2 kg.
Total viktnedgång: 35,0 kg.
 
Powerwalk/stavgång/intervall: 6 dagar /  46 km / 440 min. 
Löpning: 1 dag / 3 km / 35 min.
HIIT/Tabata:  2 dagar / 120 min.
Simning: 1 dag / 1500 m / 60 min.

Träning totalt: 655 min.
 
Det här har varit en tuuuuung vecka, rent psykologiskt. Jag har kört på med det ökade energiintaget (runt 1500 kcal/dag), som jag ju VET är ett vinnande koncept i längden. Jag har dock känt mig så oerhört uppblåst och svullen, vilket också har avspeglats på både vågen och måttbandet. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag har tänkt att "Nej, jag skiter i det här, jag kör vidare på det gamla konceptet, och tränar på vilja istället för energi!" Totalt har jag varit uppe på +3,5 kg, men nu verkar det ha vänt och vågen visar -1,5 kg på två dagar! Hoppas innerligt att det fortsätter så nu; även om jag VET att jag knappast lägger på mig 1 kg fett om dagen med nuvarande träningsmängd och energiintag så är det ändå tufft när viktkurvan plötsligt pekar spikrakt uppåt!
 
Ser verkligen fram emot nästa veckas bodyscan på 24fitcamp; det ska bli såååå kul att se vad som hänt i kroppen under de här veckorna!
 

Roade mig med att ta nya bilder i samma kläder som jag hade på den enda helkroppsbilderna jag lyckades hitta från min "storhetstid"; det har allt hänt en del..;)
Byxorna är heeelt omöjliga att få att sitta uppe mer än några sekunder utan att hålla i dem, och nu får jag som synes plats i ett av byxbenen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: