Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Onsdagsfys!

Kategori: Det dagliga livet

Hade sett fram emot att få prova Sh'baam och skaka lite rroompah, och när jag insåg att jag tagit fel på dag höll jag på att tappa livsgnistan lite grand - MEN jag gav mig själv en imaginär bitchslap och gav mig istället ut i spåret och körde intervaller följt av powerwalk i en timme! 👍😅👊


Så här glad var jag efter den rundan! 😅

Därefter var det bara att inta en massa Resorb och en proteinbar, och sedan var det dags för 24fitcamp och 1h HIIT/Tabata 👌

Jag kan lugnt säga att intervallerna kändes i dagens benövningar - gööööött! 👌💪💪👊😅


Med hjälp av en näve cashewnötter och en proteinbar mellan träningarna blev ju kosten helt OK idag; en måste ju inte ära upp de kcalorierna en förbränt genom träning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: