Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lifesum

Kategori: Projekt livsstil


Nu har jag börjat använda appen Lifesum som hjälpmedel för det där med maten. Så här ser den bistra sanningen ut, efter att jag lagt in dagens planerade måltider + träning. Jag kan säga att det är avsevärt mycket bättre än föregående vecka, men låååångt ifrån optimalt - men jag jobbar på att i alla fall inte hamna under 1000 kcalorier/dag! Prio 1 är energinivån; jag vill inte ligga på ett större energiunderskott än att jag orkar träna så mycket och hårt jag vill!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det här var en smart app - tack för tipset! Har funderat på att föra matdagbok, men det här var ju mycket bättre.

    Svar: Ja, den är faktiskt riktigt bra, gillar det visuella inslaget! Fick tipset av @idaj_79 ! 👍
    Maritha

    2014-08-06 | 23:17:42
    Bloggadress: http://mittbokligaliv.com

Kommentera inlägget här: