Maritha

"Du sÀger att jag har en liten vÀrld, men den Àr snygg och full av flÀrd!"

God morgon! 🙏

Kategori: PĂ„ resande fot


God morgon, gott folk! Detta har varit en ganska intressant natt, som tillbringades pĂ„ Göteborgs centralstation. Efter att ha laddat mobilen fann jag ett undanskymt litet hörn som kĂ€ndes liiiiite varmare Ă€n övriga stationen/perrongen. DĂ€r fick jag och min bok efter nĂ„gon timme "sĂ€llskap" av en annan person i liknande situation, som satte sig i hörnet bredvid. DĂ€r satt vi och huttrade och halvsov, i en sorts tyst gemenskap. Det gulligaste var att efter ytterligare nĂ„gon timme kom en tredje person och kollade att vi var OK - Det finns sĂ„ledes hopp för medmĂ€nskligheten! 👍💞


Nu sitter jag ÀÀÀÀÀntligen pĂ„ tĂ„get hem, och jag lÀÀÀÀngtar efter min varma, sköna sĂ€ng! 😮😮😮

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: