Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

After work och Matfestival

Kategori: Det dagliga livet

Freeeedag, och givetvis sammanfaller alla festligheter! Nåväl, den som ligger på topp hinner med mer! 👌😜

Snyggbyxorna och fredagssmajlet på! 👍

Kvällen började med after work med de bästa kollegorna! Gid buffé på Rantens hotell, men när servitrisen snällt lurade iväg oss till "salongen" för att vi "råkade" möblera om lite och hon ville ha oss ur vägen från övriga gäster så abdikerade jag snart därefter, och begav mig till före detta hemstaden, där det arrangeras matfestival i helgen!

Redan vid en förhållandevis tidig timme var det mycket folk och ett bra drag! 👍😃

Myyyys! 


Det blev ingen mat för mig på festivalen ikväll (var fortfarande mätt efter aw-buffén), men lite dricka var gött! 😜😂

Bubbies - goda små glass- och risbollar! 👌

Fontänen i kyrkparken.


Tack och god natt, nu kommer jag att sova gott! 😴😴😴

Kommentarer


Kommentera inlägget här: