Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Träning


Så här nöjd och glad kan en vara efter 1h HIIT/Tabata på 24fitcamp - regn, så klart! 😅💪💪👊

På onsdag är sista gången den här omgången, och dags för ny bodyscan och fystest, så att en får se vad som har hänt under de här fyra veckorna - spännande! Känner ju och märker på övningarna att jag blivit mycket starkare; nu klarar jag exempelvis utan större problem att göra plankan hyfsat korrekt på tå i 20 sekunder X8 - första gångerna klarade jag med svårighet EN gång på tå och resten på knä! Ungefär så ser det ut i resten av övningarna också; knäböj med upphopp trodde jag ALDRIG att jag skulle klara - nu gör jag det med ett leende på läpparna! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: