Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vardagsliv och hemmaträning

Kategori: Träning

Idag kom arbetsterapeuten till lilla farmor med de viktigaste hjälpmedlen. Det tar nog lite tid för henne att acceptera att hon faktiskt behöver dem, och att vänja sig vid att använda dem, men jag tror att det kommer att bli jättebra!

Efter besöket hos farmor tog jag en runda och letade efter Teal'c, tyvärr var även denna runda resultatlös, men jag hyser tillförsikt om att han en dag snart ska komma hem igen!








Efter en stunds vila blev det lite arbete i "hemmagymmet", för att jobba bort lite frustration och uppgivenhet. Jag slog personrekord och bar in hela 28 säckar med pellets i källaren (i vanliga fall brukar jag ta 12-16 varje gång), därefter tvingade jag mig att göra ett uppehåll för ryggens skull. Vi får väl se om det blir ytterligare en omgång senare ikväll..;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: