Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sköna söndag...

Kategori: Hemmet

Ytterligare en solig och underbar dag, jag njuter av fulla muggar och försöker att värdesätta alla små ögonblick av vardagsglädje.

Söndagslunch hos mor och far gav tillfälle till lite mys med världens finaste; som synes har faster och farmor lyckats väl i sina intentioner att göra lilltjejen intresserad av böcker och läsning..:)

Broder Daniel var snäll att hjälpa mig att byta till sommardäck på bilen, så nu kör jag helt lagligt igen.

Jag planterade penseer i krukor vid trappan, det blev riktigt fint om jag får säga det själv! När jag ändå höll på med blommorna så passade jag på att så en "sommarblandning", med diverse härliga blommor i min största rabatt; målet är att skapa en känsla av sommaräng, vi får väl se hur det går...

Zlatan har tyvärr fortfarande inte kommit hem, men nu väntar bädden och lite läsning; ska upp tidigt imorgon bitti för första gången på länge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: