Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Migrän och påskpromenad

Kategori: Naturen

Vaknade med migrän i morse, så det har tyvärr inte varit läge för det statistikarbete jag hade planerat..:/ 

Efter lite TV-tittande blev det i alla fall en påskpromenad, följt av migränmedicin och vila. Nu i efterhand förstår jag inte hur jag stod ut med att leva med ständig migrän i ca fem år, och ändå leva någon form av liv under tiden! Inser dock att jag tyvärr inte kan ha varit någon speciellt rolig person under de åren..:/



Förmiddagen var ganska mulen och ostadig, men under min promenad så klarnade det faktiskt upp, och solen visade sig!



Ett hav av nyplöjd jord..!



... och ett av av blåsippor..!

Blåsippor och vårlök i grannens gräsmatta! :)

Och en massa maskrosor hemma också, de gör mig glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: