Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Händelserik vårdag

Kategori: Träning

På grund av oro över katter på rymmen och spänning inför första dagen på nya jobbet var nattsömnen inte den bästa, så när väckarklockan ringde kände jag mig inte precis pigg och glad. Efter en tur på farstubron för att (utan resultat) locka på katterna och en dusch hade jag dock kvicknat till, och var redo att möta dagen.

Första dagen på nya jobbet; spännande!

Det blev en promenad på lunchrasten, eftersom jag inte hittar i samhället så vågade jag inte gå så långt, men jag får utforska det bit för bit framöver..:)





Efter jobbet åkte jag till ÖoB och inhandlade en solstol och en ny grill, så nu är jag redo att möta sommaren!
När jag kom hem satt Maja som vanligt på farstubron och väntade, och efter lite lockande hittade jag äntligen lilla Zlatan också! Nu är det två trötta katter som ligger och sover här i soffan, en orange gullebulle saknas dock tyvärr fortfarande..:(

Upptäckte att jag har ett vackert blommande träd här hemma också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: