Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Glad påsk!

Kategori: Vänner


Med denna härliga bild vill jag önska er alla en riktigt Glad Påsk

För mig kommer alla storhelger men kanske särskilt påsken att kännas en aning tunga framöver; jag har alltid tyckt om att fira storhelgerna tillsammans med nära och kära, och påskafton 2005 var dagen då jag och exet förlovade oss..:/ 

Nu står dock siktet istället på att skapa nya, fina minnen som kan överglänsa de gamla, och jag är tämligen upptagen hela helgen; idag står ett besök hos dietisten på schemat, och därefter tänker jag passa på att simma och ta en promenad i gamla hemstaden! 
Imorgon blir det påskbjudning i underbara goda vänners lag, och på påskafton blir det påsklunch hos mor och far, och sedan eventuellt ytterligare påskbjudning på kvällen. Däremellan ska det in lite motion och dessutom måste jag arbeta hårt på min uppsats; vi närmar oss första inlämningen och bedömningen med stormsteg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: