Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Matfestival!

Kategori: Det dagliga livet

Efter en ordentlig sovmorgon så blev det även idag ett par besök på matfestivalen; det vill till att passa på när det händer någonting här i sta'n!

På dagen var vädret faktiskt helt OK; inget regn alls då, faktiskt! På kvällen duggregnade det lite och kom någon kraftigare skur, men på det stora hela hade vi faktiskt tur med vädret under den tid vi var där!

Lugnt och trevligt och kyrkparken under dagen.

Vad är det som gör en brasa så mysig?

Fina kristallkronor i taket på det ena tältet!

När det regnade som mest sökte sig de flesta under tak...

 
Jag fick en fin ballong, som jag ska ge vidare till finaste lilla Alice!

 

 

Kommentarer

  • s p i n d e l t j e j e n säger:

    Hoppas att du hade lika mysigt som jag :D

    Svar: Det hade jag definitivt! :)
    Maritha

    2013-09-02 | 10:30:32
    Bloggadress: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här: