Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Konstnatta 2013

Kategori: Nöjen

Det blev en liten runda på konstnatta idag också, vi har verkligen många duktiga konstnärer och hantverkare av olika slag i hembygden!

Vi började med att besöka Pingstkyrkan, där många duktiga konstnärer och hantverkare ställde ut.


Därefter styrde vi kosan till Hantverksboden, där min gamla kompis R deltog med två fina tavlor. Där träffade jag också på två andra gamla kompisar som jag inte har träffat på länge; det var roligt! :)

Vi åkte vidare till Vilhelmsro gårdscafe, där en hel massa duktiga konstnärer och hantverkare slagit sig samman och ställde ut sina alster.




Jag fastnade för de härliga färgerna och stämningen i Ann-Kristin Magnussons tavlor; det är tavlor som en blir glad och pigg av! :)





Naturen är i sig ett enda stort konstverk just nu; det är sååå vackert med alla sprakande färger!


Sammanfattningsvis så har konstnatta varit en härlig, inspirerande och rolig upplevelse; nu förstår jag varför folk inte vill missa detta evenemang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: