Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Diet v.1

Kategori: Projekt livsstil

Första dietveckan avklarad, och jag är nöjd. Det har gått förvånansvärt bra, och när det har blivit alltför tufft så har jag ätit lite vanlig mat (vid två tillfällen). Annars har det varit VLCD i form av Nutrilette och Allevo som gällt, kombinerat med lite frukt.

Resultatet då?
-4,9 kg denna vecka, totalt 11,1 sedan i somras.

Nu är det "bara" att fortsätta på samma sätt! :)

Kommentarer

  • s p i n d e l t j e j e n säger:

    Heja! Vilken diet kör du? :)

    Svar: Tack så mycket! :)
    Jag kör mestadels med Nutrilette och andra tråkiga pulver..;) När jag tröttnar planerar jag att äta en måltid om dagen och resten pulver.
    Maritha

    2013-10-31 | 20:56:01
    Bloggadress: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här: