Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Väntan...

Kategori: Kroppen

Efter en andra natt på jobbet sitter jag nu med en god bok, i väntan på att gå till hudmottagningen. Jag har en solfläck, som tidigare i våras/vintras började ändra form och struktur, bli rödaktig samt klia och svida. Efter att såväl fästmannen som flera av mina kollegor påpekat att den inte såg bra ut, och att jag borde kolla upp den så tog jag tag i saken och gick till vårdcentralen, som i sin tur remitterade mig till hudmottagningen.

Under tiden som jag väntat testade jag att smörja med kortisonkräm, och det blev faktiskt bättre! Därför bokade jag ingen tid själv, men när jag i fredags fick en kallelse till nu idag så tänkte jag att det är lika bra att gå och få det kollat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: