Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Trött...

Kategori: Det dagliga livet

Efter en intensiv jobbvecka (fem nätter, det vill säga heltid) protesterar min gamla kropp, och jag inser alltmer att jag tyvärr aldrig kommer att kunna arbeta heltid på min nuvarande arbetsplats igen..:(
Jag har redan gått och utmanat kroppen alltför länge, varit så bestämd i att jag velat arbeta så mycket jag bara kunde trots att flera läkare sedan länge sagt att jag borde söka ett annat arbete, vilket resulterade i ett liv som inte bestod av så mycket mer än arbete och sömn.

Efter att nu ha tillbringat två dagar i dvala så känns det skönt att jag inte går på förrän till helgen igen; det borde finnas tid för återhämtning!

Ikväll blir det lite volontärarbete och samkväm på härbärget/RIA hela människan i grannstaden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: