Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ny dator!

Kategori: Det dagliga livet

Hela veckan har min dator bråkat med mig; till en början var det just här på Blogg.se som den vägrade att gå vidare och öppna nya fönster, lägga in bilder och så vidare, men i fredags morse lämnade den jordelivet helt och hållet. När jag kom hem från jobbet på morgonen, och skulle logga in lite snabbt för att kolla runt lite på Facebook och annat så lät den som en bomb och ville inte starta. Efter att ha kört diverse diagnostiska tester så konstaterade jag att minnet var bra men hårddisken kraschad; det var ganska exakt så mycket jag kunde göra med den..:/

Igår gav jag mig därför iväg för att införskaffa en ny dator (det går ju inte an att vara utan dator!), och efter lite runtkollande så blev det en ny HP mini-PC; perfekt för mig som befinner mig ganska mycket på resande fot med datorn, då behövs en liten och smidig följeslagare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: