Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Möte, praktik och en massa gos!

Kategori: Det dagliga livet

Dagen har varit fullspäckad och mycket givande.

Det startade en aning nervöst; avstämningsmöte med Försäkringskassan (FK), min läkare samt min chef... Det gick dock bra; den nya läkaren står helt på min sida, och uttryckte att han absolut tycker att det är värt att satsa på mig, och att vi måste se tiden an för att få veta vilken framtida arbetsförmåga jag kommer att få. Det hela mynnade ut i att jag fortsätter på samma nivå tills jag eventuellt blivit opererad eller något annat händer; sannolikt till efter sommaren, i vilket fall som helst. Det känns skönt, och jag känner att jag verkligen kan vila i det beslutet nu (som min handläggare från FK uttryckte det).

Efter mötet åkte jag iväg till praktiken på BVC. Vi hann med några 8-månaderskontroller, innan det var dags för utbildning i föräldrastöd i grupp; mycket givande, och perfekt för mig som student!


Nu blir det TV-soffan, datorn och gooos med mina små "bebisar" resten av kvällen!

 
Ingen brist på kärlek här, även om fästmannen befinner sig på annan ort! <3
Blir nästan lite full i skratt, han är verkligen mitt i sin anknytning, och har "mamma" som sin "trygga hamn"!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: