Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Härligt lugn helg!

Kategori: Det dagliga livet

Njuter av en helledig helg, och denna lördag har verkligen varit lugn och slapp; mys och gos med katterna, läsning, filmtittande och en massa vila är det enda som har fyllt dagen :)

Morgondagen blir fortsatt lugn, men lite skolarbete och hemmapyssel får allt stå på schemat!
 

Önskar mina fina läsare en riktigt bra helg!
(Notera att min nya klippning framhäver de nyfunna lockarna; igår upptäckte jag till och med ett gäng korkskruvar, som dock inte syns på denna bild!)

Kommentarer

  • Malka säger:

    Låter härligt! Det är så skönt att vara ledig och inte ha något planerat!

    Svar: Underbart! -Det behövs verkligen emellanåt!
    Maritha

    2013-03-17 | 07:44:30
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se
  • Wilma Granström säger:

    Svar: Ja att han är, så himla söt min lilla lurvboll :)

    Svar: Verkligen! :)
    Maritha

    2013-03-18 | 12:12:45
    Bloggadress: http://wilmacelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: