Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ny vecka med nya möjligheter!

Kategori: Det dagliga livet

Måndag morgon och jobbhelgen är slut för denna gång. På det stora hela har det varit en bra helg; hade fruktansvärt ont i ryggen i lördags efter en intensiv morgon, vilket ledde till dålig sömn, men sedan har jag planerat morgonarbetet bättre, så att jag har kunnat sätta mig och vila ryggen emellanåt, och det har gjort stor skillnad.

Nu väntar snart bädden! :)
 

På fredag ska hemtentan lämnas in, jag har kommit igång riktigt bra; eftersom jobbnätterna har varit hyfsat lugna så har jag kunnat vara riktigt produktiv nattetid. Många av kollegorna har svårt att koncentrera sig ens på att läsa en skönlitterär bok nattetid, men jag tycker att det går bra! Dessutom är det skönt att ha någonting att koncentrera sig på, så att natten inte blir så långsam; TV:n gör mig bara rastlös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: