Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fotografering

Kategori: Husdjuren

En riktigt gosig stund på soffan, efter att Zlatan hållit igång och busat nästan hela dagen!




Sedan somnade han gott, och snarkade en stund..:) Tror inte jag har träffat någon katt som snarkat som han, förvisso är han lite förkyld och det påverkar väl en del, men ändå...



- Men det är Teal'c som är familjens fotomodell!



... och Maja har hittat ett säkert gömställe..

 
... För hon har förstått det ingen annan i familjen har sett; vår nya familjemedlem är ingen kattunge, utan en... vampyr!!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ha ha ha du skulle se min becksvarta katt...man kunde se bara 2 huggtänder liggande på golvet..hon hade kritvita tänder ( som hon nu tappat och opererat bort pga forl) har du sett draktränaren...där har du kopia på min katt...

    Svar: Hihi, underbart! Har tyvärr inte sett Draktränaren, är den bra?
    Maritha

    2013-01-15 | 23:23:35
  • Malka säger:

    Så söt! Min stora vän här hemma blev mycket imponerad av beskrivningen av Zlatans dataskills. :-)

    Svar: Ja, det är inte dåligt för en bebis! Först nu, mer än ett dygn senare, har jag själv lyckats lista ut hur man gör, så att jag slipper sitta 5 cm från skärmen igen! :)
    Maritha

    2013-01-16 | 06:30:13
    Bloggadress: http://yogasmurfen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: