Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Katternas sjukstuga

Kategori: Husdjuren

Den senaste updaten från katternas sjukstuga härhemma är att Zlatan har vant sig vid medicinerna. Han gillar det inte, men sitter still och får det gjort, och sedan är han lika gosig som vanligt igen.

Tyvärr går det inte lika bra med Teal'c, som tidigare har varit mattes lille gullebulle; numera skyndar han sig att smita under sängen så fort jag kommer i närheten, och där stannar han..:/ Hoppas innerligt att han också vänjer sig vid det, till slut; han har ju en vecka kvar av sin behandling!

Maja håller sig fortsatt frisk, och jag hoppas att det förblir så; hon skulle definitivt avsky att vara tvungen att få medicin!

Här kommer lite bilder på mina godingar:

  
   

Zlatan har fått en ny vana; han suger, slickar och gnager lite på mitt pekfinger. Jag tror att hans framtänder håller på och växer, så det är skönt att gnaga lite när det kliar, men han är sååå söt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: