Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nya fina fransar!

Kategori: Det dagliga livet

Efter att ha gått och sneglat på Julias underbara ögonfransar har jag blivit så sugen på att själv testa att förlänga mina egna korta små stackare. Eftersom jag blir liiite snål när det gäller att spendera pengar på ren fåfänga så var det en perfekt sak att önskasig i födelsedagspresent! Tusen tack, snälla mamma och pappa för den fina presenten; efter ett par timmars sömn efter nattjobbet bar det iväg till Salong LE.

 
Före: ganska bleka och korta små fransar... 

 
Efter: Långa, mörka och fina fransar!

Tack Ellen på Salong LE, för mina nya fina fransar och bryn! 

Kommentarer

  • basebollivet.blogg.se säger:

    SNYGGT! :) Kul att fixa fransarna,.

    Svar: Tack! :) Ja, det känns riktigt härligt!
    Maritha

    2013-02-12 | 00:06:11
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Najs =)

    Svar: Visst blev det? Känner mig supernöjd :)
    Maritha

    2013-02-12 | 14:07:32

Kommentera inlägget här: