Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

En ny vecka med nya möjligheter!

Kategori: Det dagliga livet

Så var det åter dags för en ny vecka med nya möjligheter, det ska bli spännande att se vad denna vecka för med sig!

Nu börjar det snart bli dags att gå och lägga sig, efter tre precis lagom arbetsamma nätter på jobbet! Fästmannen har varit hemma från Karlstad, och jag känner att jag inte har varit så rolig att umgås med (tyvärr så hör jag till dem som faktiskt måste sova på dagen när jag jobbar natt!), men det var i alla fall härligt att träffas, och ha honom hemma några dagar!


God natt med er, alla fina, och ha en riktigt härlig vecka! <3


Kommentarer

  • Malin säger:

    Men vilken härligt kort!!! Hoppas du får en härlig vecka. Kram Malin

    Svar:
    Maritha

    2013-02-25 | 17:56:27
    Bloggadress: http://malinb67.blogspot.com
  • Maritha säger:

    Tack snälla Malin! Tycker själv att jag fick till den hyfsat, ser inte alltför trött ut efter nattjobbat..;-);-)
    Detsamma önskar jag dig, min fina vän! Kraaaam <3

    2013-02-25 | 21:55:04
    Bloggadress: http://Maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: