Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bebismys, kattpromenad och julpyssel

Kategori: Hemmet

Imorse kom lilltjejen och hälsade på, medan hennes mamma övningskörde.

Soffmys! <3

Sedan blev det lite plock och pyssel här hemma, och på eftermiddagen tog jag med mig katterna ut en liten stund. Alla var lite tuffare än sist, men även denna gång var det förvånansvärt nog Teal'c som var mest framåt.








Efter promenaden blev det lite läsning (Nyckeln) och mys.

Ikväll blir det lite allmänt plockande, och även lite julpyssel; julkort står på agendan!



Kommentarer

  • Helena säger:

    Hej!
    Du vann utlottningen på min blogg igår.
    Kika in på bloggen så hittar du min mailadress dit du kan maila din adress så jag kan skicka dig påsen.
    Kram
    Helena

    Svar: Åh, vad roligt! Tack så hjärtligt!!! :)
    Maritha

    2013-12-04 | 18:31:03
    Bloggadress: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här: