Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Arga katter och heminredning

Kategori: Det dagliga livet

Tro det eller ej, men när jag besökte mor och far i eftermiddags, så vem var där och skrämde deras katter, om inte samma stora gråa katt som skrämde Maja härom dagen?! Jag sjasade bort den därifrån också, och förhoppningsvis innebär det att den lämnar Maja ifred ett bra tag framöver.


Jag har äntligen fraktat hem och satt upp den vackra spegeln som jag köpte i samband med flytten, men haft förvarad hos mor och far; jag tycker att det blev riktig fint, och katterna verkar också gilla den! :)

Far och mor hjälpte mig att resa upp den nya bokhyllan, som jag monterade ihop härom dagen, men som var alltför tung för att jag skulle klara att resa den upp själv. Tyvärr har jag dock kommit fram till att de nya bokhyllorna gör sig bäst vid den vägg där de gamla står nu, vilket innebär att jag måste flytta de gamla bokhyllorna till motsatt vägg... Till mitt försvar skall dock sägas att den numera tomma väggen inte rymmer båda de nya hyllorna, så alternativet var att ställa en av dem i ett annat rum, och det tycker jag vore synd.


God natt, allihop!


Kommentarer

  • Malka säger:

    Snygg spegel och himla häftig bokhylla!

    Svar: Tack! Jag tycker mycket om dem, och tror att det ska bli bra..:)
    Maritha

    2013-12-31 | 10:03:46
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: