Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vattenaerobics

Kategori: Träning

Dagen har varit lugn, har mest tagit det lugnt; läst, tittat på TV och gosat med katterna.

Ikväll var jag på vattenaerobicsen i rehabbassängen på Arena Skövde för första gången i år! Det var roligt, och ryggen har än så länge inte protesterat alltför mycket efteråt, får se hur det känns imorgon. Håller tummarna för att det ska funka! Ska även testa vattengympan i rehabbassängen (klarar inte av det kalla vattnet i den vanliga bassängen), tror att den ska vara lite lugnare. Funkar det med ryggen så kan jag ju växla mellan dem..:)

Efter träningen köpte jag vad som nog var årets sista jordgubbar. De var små men smakrika; sura och goda, som jag gillar bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: