Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Aug. 14, 2013

Kategori: Det dagliga livet

 Efter en natt med urusel sömn var det trots allt ganska skönt att gå upp och åka iväg för att bli ompysslad av duktiga Ellen på Salong Le.

Hon hade skaffat en ny massagedyna till sin behandlingsbänk, det var riktigt skönt, och ryggen var faktiskt inte lika stel som vanligt efter behandlingen. Hon hade även fått en ny primer att behandla fransarna med innan förlängningen, samt en SPA-ögondusch som hon efterbehandlade med; allt för att lösfransarna ska sitta fast som berget, så nu tror vi att de ska hålla sig extra fina!

 

 
 

 När jag var färdig på Salong Le åkte jag till Coop och hämtade ett bokpaket (höstterminen närmar sig), och därefter tog jag en runda i skogen. Jag hittade en hel del vildhallon och -björnbär, som jag ska blanda med mina blåbär och vinbär, och göra en riktig sommarblandsaft av; det ska bli spännande!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: