Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tredje gången gillt?!

Kategori: Det dagliga livet

Nu har jag både jag och fästmannen ledsnat på all skit med min dator; att sitta i telefon flera timmar om dagen utan att det leder någon vart, så nu har jag varit och köpt (ytterligare) en ny dator, på Siba. Hoppas innerligt att det nu ska vara tredje gången gillt, så att vi slipper allt krångel nu!
Japp, det blev en ny mini-PC från Acer; dem har jag varit supernöjd med tidigare, så jag hoppas få fortsätta vara det! Älskar det lilla, lätta formatet (11,6 tum och vikt bara 1,2 kg; inga problem att ha med sig i väskan!) - skillnaden blir så tydlig efter att ha haft lillebrors dator och den stora, klumpiga lånedatorn från MediaMarkt; den här är nog bara en fjärdedel så stor och myyycket lättare!

Den blev inte rosa denna gång, utan härligt och vårigt turkos! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: